24 december 2015

Christmas look


Halsband - Lindex // Ringar - Lindex // Topp - Halpa Halli (haha)

Såhär har jag sett ut under julafton. Har aldrig varit ett fan av att klä mig i röttrött men iår var jag bombsäker på att det var rött jag ville bära på julafton. Och nej, det är inget skämt att toppen är från Halppis. När jag var vid Lindex och sökte julfestklädsel hittade jag en babyklänning som såg ungefär likadan ut som toppen jag har på bilden. Den var så underbart fin att jag var bara tvungen att försöka krångla på mig klänningen. Tydligen lever jag i min egna lilla värld i hopp om att jag fortfarande är lika liten som en bebis. Anna och Fanny trodde jag skämtade men nej, jag skulle få på mig (bebis)klänningen!! Fast det var ju nog bara att inse att dragkedjan inte gick åter och att jag inte kunde andas. Det var en slump att jag fann denna klänning (topp för mig) inne på Halpa halli bara någon timme efter. Och att den såg likadan ut som klänningen vid Lindex var ju för bra för att vara sant. Underskatta inte Halppis!

6 kommentarer:

  1. Svar
    1. Carolinahannamaria25 december 2015 09:17

      Tack snälla Felicia! :D

      Radera
  2. Svar
    1. Carolinahannamaria25 december 2015 22:57

      Tack! :)

      Radera
  3. Wow så fin! Och klänningen ser riktigt lyxig ut :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Carolinahannamaria28 december 2015 15:02

      Tacktack! :D Jamen är den inte fin?! Love it!

      Radera