21 december 2015

Dagens outfit


Solisar - H&M // Halsduk - Lindex // Kappa - Blossom // Byxor - H&M // Skor - H&M // Väska - New Yorker // Blus - H&M

Hello! Såhär har jag sett ut idag när jag sprang på stan för att hitta julklappar. Jag som brukar vara i tid med det mesta har på något sätt skjutit upp julklappsinhandlandet. Stress! Nu har jag i varje fall bara två kvar och det lär nog lösa sig. Som hjälp hade jag systeryster och Anna med mig. När klapparna var kirrade satte vi oss ned vid Koti pizza och avnjöt en stor fet pizza. Så mumsigt men nu längtar jag bara till julafton så jag får frossa i julmat haha.

Kvällen ser lugn ut. Jag ska slå in klappar och se film. Egentid med andra ord!

4 kommentarer:

  1. Underbar outfit! Och ditt leende är så vackert! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Carolinahannamaria23 december 2015 11:58

      Taack! Hihi det är så himla roligt att smilea nuförtiden när tandställningen är borta :D

      Radera
  2. Svar
    1. Carolinahannamaria23 december 2015 11:57

      Åå tack ska du ha Vickan! :D

      Radera