21 december 2015

Glöggkväll

Squadgoals!! Jaa nästan, bara Janina2 (xD) som saknades. Jag varken gillar att vara spontan eller är det, men denna gång var ett undantag. Jag hade suttit inne hela gårdagen och inte gjort ett skvatt och kände att nää, nu fasiken räcker det! Senare, efter bara några minuter sekunder, hade jag skickat iväg ett antal meddelanden åt mina vänner och vet ni vad, trevligt nog hade så gott som alla passligt att komma. Hur ofta händer det? Aldrig! Kvällen blev riktigt lyckad. När föräldrarna kom hem, lagom tills vi hade ätit upp all mat, gick vi över till förrådet och spelade Alias. Det är bara att konstatera att jag är lite för smart för detta spel, mina förklaringar är så invecklade. ;)

Superkul att ni kom tjejer, god jul på er återigen! 
Anna och Manda, ni får skylla er själva! ;P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar