30 december 2015

Wednesday

Today's comfy outfit. I got the nice and warm hoody for christmas. Love the faux fur collar!

Onsdag! Redan... Bara några dagar kvar av jullovet och bara EN dag kvar av 2015. Konstigt hur snabbt åren går. Och att det är nyår imorgon kom lite som en chock för mig. Trodde det var om flera dagar. Fatta paniken när jag insåg det är imorgon och jag och mina vänner inte alls hade några planer inför nyårsfirandet. Men nu så, nu e allt på rade! Jag, Anna och Janina tog ett lunchmöte på Friends&Brgrs för att få allt på klart. Jag ska stå för förrätten och har ingen aning om vad jag ska tillreda. Tipsa mig! Gärna något med lax. Typ laxcheescake?

Nepp ska avrunda nu och fokusera på hockey. Så spännande! 2 - 2... JAAAAAAAAAA MÅÅÅÅL!!! 3 - 2 till Finland, jippiii!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar