22 december 2015

Pepparkaksbak

God kväll! Eller god natt kanske man ska säga? Klockan börjar ju ändå närma sig ett... Helt sjukt hur man kan vända dygnet på bara några få dagar. Inte bra, inte bra. Jag lovar jag ska gå och lägga mig efter jag postat inlägget.

Ikväll har jag, Fanny och Anna haft vårt årliga pepparkaksbak. Till skillnad från förra året var jag faktiskt med och bakade. Mitt måtto är "allt eller inget" så om det inte blir som jag vill från första stund skiter jag i det totalt. Det finns liksom inte något där mittemellan. När pepparkakorna svalnat dekorerade vi dem. Vissa blev ju lite mer speciella än andra, hehe. Skrattet har hängt med, som vanligt, under hela kvällen. Jag tror bestämt det föddes ett sixpack på min mage efter ikväll haha! G'night!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar