28 januari 2016

17


Gissa vems födelsedag det är idag? MIN!! 17 år. Bara ett år kvar nu... Dagen har väl varit helt normal. Bortsett från att jag fick morgonmål på säng och lite presenter (biljetter till Måns konserten, yey!) plus att folk har varit lite extra trevliga åt mig, hehe. Oj jo, jag får ju inte glömma nämna att jag blev bjuden på kladdkaka under sista rasten. Det var snällt av er mina vänner! Imorgon har jag bjudit över mommo, moffa, fammo, faffa och mina faddrar på kalas, så förhoppningsvis får jag lite birthdayfeelis då. ;)

Förresten. Är det normalt att ha åldersnoja när man fyller 17? Eller...?

8 kommentarer:

  1. Grattis carolina!! Hoppas du hade en jätte bra dag<3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Carolinahannamaria30 januari 2016 14:08

      Tack ska du ha Rebecka! :D <3

      Radera
  2. Grattis! Gud vilka fina bilder, och nagellacket är så jäkla snyggt.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Carolinahannamaria30 januari 2016 14:08

      Tack tack! :D Roligt du gillar bilderna!

      Radera
  3. Grattis! :) Jättesnygga bilder på dig!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Carolinahannamaria30 januari 2016 14:16

      Tack så mycket snälla du! :D

      Radera
  4. Grattis grattis på födelsedagen hoppas du har en fin kväll :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Carolinahannamaria30 januari 2016 14:16

      Taack ska du ha Sofia! :D

      Radera