1 januari 2016

1:a Januari

Nytt år! Jag vet inte men är det bara jag som tycker att nyår är så himla överskattat? Alla ba yeeeeah nytt år, nya möjligheter. Folk som säger så skulle jag bara kunna spy på haha, hatar det uttrycket. Så cheesyt. För mig är dagen efter bara en helt vanlig dag. Jag går liksom inte och tänker på att wow det är nytt år. Nä nyår är ingen hit hos mig.

Vi är inne i januari månad och snön har fortfarande inte anlänt. Varför vädergudarna??? På min födisdag MÅSTE det vara snö. Punkt. Vi brukar aldrig vara till villan på vintern eftersom det är omöjligt att ta sig fram när det är en meter snö, men i år när snön ändå inte är här har vi passat på att vara på villan så mycket som möjligt. Eller vi och vi... det är mest mommo, moffa, mamma och pappa som är där. Nya bastun är ju klar så mycket bastubadande har det blivit nu under jullov. Idag har vi haft över Sara med familj på bastubad och pizzakväll. Riktigt trevligt. Så synd att jullovet gick så väldans fort och mitt kompisgäng aldrig hann ut till villan och basta. Det hade varit kul.

Bilderna nedan knäppte jag idag så länge det var ljust ute. Vattnenivån är mycket hög och vattnet har till och med nått lekstugan som är en bra bit uppe på land. Nu hoppas vi bara att vattnet inte har läckt in i lekstugan, det vore ju synd. Hörs!

2 kommentarer: