15 januari 2016

Birthdaygift to myself

1  -  2  -  3  -  4  -  5  -  6  -  7  -  8  -  9  -  10  -  11  -  12  -  13  

Ni har all rätt till att tycka jag är galen och jag har inget emot att ni ställer er frågan varför köper hon så mycket kläder? Jag har velat fram och tillbaka sedan mellandagsrean drog igång om jag beställa efter några plagg från H&M. Well jag beställde aldrig något under rean, vilket i efterhand var mycket bra eftersom jag antagligen skulle köpt något onödigt. Så brukar det ju gå när priset står i rött. Jag har alltid varit, så länge jag kan minnas, en liten snåljåp och lägger ogärna mina pengar på dyra klädesplagg. Det är kanske förklaringen till att det finns så många plagg i collaget ovan - jag köpte det mesta för en strunt summa. Byxorna kostade 4€ (!!), så att... Och jaa! Jag fyller ju om ca. två veckor så vi kan säga det här blir liksom en present från mig själv, hihi.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar