11 januari 2016

November/December

MY INSTAPICS FROM NOVEMBER AND DECEMBER

You gotta love instagram när tiden inte räcker till för bloggning. Hemskt mycket med skolan just nu... Anyway - mina senaste instabilder! Finns inget annat bildmaterial att visa, oups hehe. Har inte så mycket att kommentera angående bilderna. Mycket jul och Galan2015. Himla tråkigt att julen är över och att jag knappast kommer få användning för min Gala-klänning igen kan jag konstatera när jag ögnar igenom collaget. Den i mitten gillar jag mest, mina fina kusiner ♥ Är också förtjust i bilden till vänster om den. Smile smile! Jätteroligt att le med tänderna måste jag säga. Dock känns det mindre roligt när jag insett att tänderna har börjat röra sig tillbaka till sina gamla platser. Imorgon står iallafall tandläkarbesök på schemat!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar