22 januari 2016

Princess dress

Find the dress here! 

Klänningen - Ah love it! Hämtade ut mitt H&M paket igår och fick rena chocken när postdamen gav mig mitt paket. Hjälp så stort det var, har aldrig beställt hem så mycket förut. Alla plagg satt som en smäck, förutom denna skönhet... Längden är bra och runt bysten sitter den som den ska. Men HUR hade de tänkt med underkjolen? Ehhmm underkjolen slutar redan vid andra volangen medans resten av tyllkjolen går till halva låret. Jag vill ju liksom inte gå och visa stjärten heller, det vore ju lite väl naket va? Väldigt synd, jag som hade tänkt bära den på skolavslutningen (alla ba "men hemska saker tänker hon på avslutning redan", well yes I am). Några av er må tycka den passar bättre på en tioåring, men det gör inget, huvudsaken är att jag gillar klänningen. Nu är ju bara frågan - ska jag skicka tillbaka prinsessklänningen och beställa ny, eller behålla den och försöka tillverka en egen funktionell underkjol?

4 kommentarer:

  1. Tjänar du pengar på din blogg?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Carolinahannamaria25 januari 2016 21:53

      Nej, faktiskt inte ett ända spänn. Vore dock jättekul att få pengar för det man lägger ner tid på. Några samarbeten har jag haft men inget mer än det :)

      Radera
  2. Väldigt snygg klänning! Tycker inte att du ska skicka tillbaka den! Problemet med underkjolen kan du ju lösa med att tillverka en ny underkjol eller så börjar du leta efter en kjol som du kan ha under klänningen :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Carolinahannamaria26 januari 2016 20:05

      Jamen visst är den! :D Och nu när jag tänker efter - jag behåller den! Tack för tipsen. Jag är för lat för att sy så tror jag kör på det andra alternativet, hehe ;)

      Radera