20 februari 2016

→ Åbo

Hallåå kära vänner! ♥

Hur har ni det? Här är det vääldigt stressande och det har blivit väldigt glest mellan inläggen. Nu som bäst pågår provveckan och hälften av proven är avklarade. Skönt. Tre prov återstår, kemi är ett av dem. Någon som är bra på kemi och vill hjälp mig? Jag varken skojar eller överdriver när jag säger att jag kan ingenting. Vet inte ens om jag kommer klara kursen, så illa är det.

Jag sitter nu som bäst i bilen påväg till Åbo. Min faster fyller 50 så hela släkten ska ner och fira henne. Roligt ska det bli att dra på mig min fina glitterklänning igen. Mindre roligt är att jag har endast en och en halvtimme på mig att göra en uppsättning och få till en makeup. Jag HATAR att stressa, stress är min värsta fiende, och om jag måste stressa med sminkningen blir det inte bra haha. Men men, värre saker finns ju.

Nu närmar vi oss Åbo! Återkommer imorgon med bilder. Jag är nämligen fotograf ikväll! Vill ni följa mig under kvällen hittar ni mig på snapchat (carro.forsman)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar