3 februari 2016

Måns på lördag

          
Någon annan än jag som ska på Måns konserten på lördag? Fick som sagt biljetter i födispresent av mammsen och pappsen. Det blir jag, Anna och Janina som går. Jag kan ju inte direkt säga att Anna och Janina är superduper fans av Måns men de hänger nu med ändååå, bara för att jag inte ska vara tvungen att gå själv haha. Själv är jag löjligt taggad! Ska bli roligt att få se honom igen. Förra gången var han verkligen sååå bra. När han höll konsert i Vörå hade inte hans album Perfectly Damaged ännu släppts så han sjöng endast två/tre låtar från den kommande skivan. Denna gång hoppas jag på att han framför flera nya låtar - diggar albumet supermycket! Min favvolåt från skivan är helt klart Should've gone home, men dessa tre låtar (som ni måste lyssna på!) ligger också högt på listan.

Idag har jag haft hemma dag. Vaknade väldans tidigt och kände mig inte riktigt på topp, provade feber och hade visst lite stegring. Sjuk igen... Mitt liv i ett nötskal!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar