7 februari 2016

MÅNS

Bilden jag postade på instagram. Gissa vem som gillade den? Hihi ♥ 

Vilken kväll! Efter två timmars köande i snöovädret (såg ut som en dränkt katt där längst fram, men äh, so what) och en timmes fördröjning fick vi äntligen se BÄSTA Mååååns. Och Kaj, förstås. Åh så BRA Måns var! Han körde låtar från senaste skivan, Perfectly Damaged, och gamla godingar såsom Cara Mia och Hope&Glory. Jag har sagt det förut men säger det igen - han är definitivt en värdig Eurovision vinnare. Han levererar till hundra procent på scen och rösten hans... åh Undrar också om han var ledsen över att missa första Mello avsnittet... Jag var iallafall haha. Tog en miljon bilder igår (ok 500) men tillsvidare får ni denna, hinner inte redigera fler, för nu ska jag se på Melodifestivaleeeen!

6 kommentarer:

  1. Ååååh jago sku ha vila se han! :')

    SvaraRadera
    Svar
    1. Carolinahannamaria7 februari 2016 15:44

      Jaaa alltså han var så braaa! Som alltid. ;)

      Radera
  2. Jag såg Måns live i höstas, han var verkligen superbra!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Carolinahannamaria7 februari 2016 19:54

      Åå nice! :D Jag såg honom i somras också och denna gång gick jag heller inte hem besviken. Roligt att se honom live, speciellt när jag har följt honom i 11 år :)

      Radera
  3. Vet du vad sista låten han sjöng heter?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Carolinahannamaria7 februari 2016 19:56

      Jag tror det var Broken Parts, men är inte hundra :)

      Radera