13 februari 2016

Dansföreställning och middag

...och sååå var denna lördag över. Varför svischar helgen så snabbt förbi? Finns en stoppknapp? Igårkväll hängde jag i vanlig ordning med Anna och Janinus. Vi kollade actionfilm och åt äckligt mycket gott. VARFÖR var SuperMarket tvungen att ha specialpris på så himla många varor nu i helg? Hett tips till er alla Ben&Jerry älskare - 3,99€ för en stoooor en. Cookie dough var dessvärre slut. Skynda fynda med andra ord.

Okej nu ska jag sluta snacka glass, låt oss prata om kvällens program. Sminkade mig lite fint och satte på mig min gamla vita tråkiga pälsväst och gick med familjen plus Saras familj på JKG:s dansföreställning De vilda svanarna. Självaste Sara hade huvudrollen, bra jobbat ZaraZaraZara, programmet var jättefint! När föreställningen var över traskade vi vidare i snöyran till O'learys för att käka en sen middag. Jag var egentligen inte alls sugen på att äta ute eftersom jag ville hem till Mello (vad tyckte ni om Krista? Personligen tycker jag hon kunde ha valt en engelsk låt) men några tortillaplättar slank ner. Älskar när man får blanda och klotta ihop sin egna mat!

Klockan är mycket, time to go to bed. Men först ett avsnitt OTH (femte gången jag kollar...) och mys med Laban. Kraaam!

2 kommentarer:

  1. jag tycker som du, att krista kunde ha valt en engelsk låt!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Carolinahannamaria23 februari 2016 11:04

      Jamen precis! Tror faktiskt hon hade klarat sig bättre då :)

      Radera