8 mars 2016

#mydubai





Nej men tack för det, bloggen. Här har jag nu suttit och filat på ett suuuperlångt inlägg om coolaste staden i världen. Två timmar har det tagit. Två timmar jag kunde ha gjort någonting vettigt istället. Jag kunde ha fortsatt repetera franska ord eller varför inte, se YouTube-videor om orsakerna till första världskriget. Några minuter hade jag säkert ödslat på att fundera över om jag ens är godkänd i kemi kursen eller om jag är tvungen att släpa mig till något av PGs klassrum en tidig morgon för omtagning. Vågar jag ens gå efter mitt prov av läraren är den största frågan? Domedagen är kommen. Typ.

Dessa funderingar hann jag ju aldrig med. Jag hann inte ens gå i duschen för att skrubba bort min fläckiga mellanöstern-bränna på grund av detta inlägg. Ett inlägg som alla Dubai resenärer skulle behöva. Men nej, bloggen ville annat. Bloggen ville istället radera min lilla uppsats. Uppsatsen jag hade pejlat på med i över två timmar. Tack bloggen. Tack så hemskt mycket.

För att sammanfatta min förra text:
Dubai - WOW!

4 kommentarer:

  1. Vad har du för nagellack på din senaste instagram bild av dina naglar? Varifrån är det och vilken färg?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Carolinahannamaria12 mars 2016 08:13

      Jag var till Cosmetique gjorde mina naglar (shellac) så jag har inte riktigt koll på vad färgen heter :/ Men märket var OPI iaf, finns nog säkert något liknande i butiken :)

      Radera
  2. Svar
    1. Carolinahannamaria12 mars 2016 08:15

      Tack du! :))

      Radera