31 mars 2016

Salmon and Couscous

En god lunch/middag (fick knappt i mig någon skollunch, den hemska bedövningen satt ännu i efter tandläkarbesöket) jag slevade i mig idag. Japp, den var så god att det bara slank ner i ett hujj! Jag älskar lax, jag älskar couscous (man behöver ju såklart inte ha i dessa grönsaker, men det förstod ni säkert) och jag älskar avokado, men jag hade aldrig testat att blanda ihop dem tillsammans. Resultatet blev en så kallad mat-succé. Snabbt gick det också.

Jag vet verkligen inte vad som tagit åt mig men plötsligt äter jag bara nyttigt, godisstrejkar och TRÄNAR. Inte illa, inte illa. Drog iväg på ett body balance pass ikväll och jag är så stolt över mig själv! Body balance är nu kanske inte den mest tunga träningsformen men känns, ja det gör det nog. Jag fick sällskap av Anna, Fanny och Bella. Roligt att köra ett pass med kompisarna. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar