28 mars 2016

Sista dagen på påsklovet

Jag och kusin Rebecka. På andra bilden ser ni gårkvällens himmel. Magisk!

Påskhelgen är så gott som över. Känns lite surt. Även om jag inte fann den där äkta påskfeelisen i år vill jag ändå inte avsluta påsklovet. Bara tanken på läxor, långa dagar, förhör, inlämningsuppgifter, PROV, jaa listan kan göras lång, gör mig vimmelkantig. Dessa lediga dagar har iallafall gett mig nya krafter så va sku int he ga? Jag har ätit för två veckor framöver (är någon med mig och börjar godisstrejka?), umgåtts med nära och kära, chillat, sett film, tagit promenader... låter härligt va? Vad har ni gjort? :)

Sov över hos fammos och faffas och vaknade upp till framdukad frukost imorse. Gott med chokladmuffins, hehe. Enda stället där man får sötsaker till morgonmål är hos fammos så visst passar man på ;) Rebecka och hennes familj hoppade på tåget strax efter tolv och sen dess har jag inte gjort ett skit. Började med läxorna men gjorde aldrig klart dem. Kvällens program som ni hör...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar