24 mars 2016

Skärtorsdag

Hej!

Härligt (men sååå tråkigt!!) med påsklov. Det hade varit hundra gånger bättre om påsken hade infallit inom några veckor istället. Jag menar det var ju alldeles nyss sportlov, jag skulle faktiskt ha fixat skolan i några veckor till. Men men, alltid skönt med några dagars ledighet. Ser framemot kusinhäng helgen lång. Rebecka med familj anländer på lördag, även Sebastians kommer då. Vad har ni för planer? Enligt traditionen är det påskmiddag hos fammos och faffas lördag/söndag (det är under dessa dagar man absolut inte ska ställa sig på vågen, hehe) men något mer inplanerat har vi inte. Imorgon blir det eventuellt villan med familjen och sen till kvällen ska jag hänga med vänner. Minns ni förra året när vi alla hade klätt oss i färgglada plagg, just sådär påskfint. Tror besämt att vi kör på samma tema i år. Jag hade ju till och med matchat mina läppar med kavajen. Så... hemskt, det blev ju liksom bara för mycket av det goda. Men jag måste ju ändå medge att man blir så glad av färg. Stoppa undan era mörka collegetröjor och bär mer färg!!

Torsdag idag. Hittills har jag bara slappat. Var på en kort promenix imorse medans jag lyssnade på flera poddavsnitt. Efter min lilla runda blev det lunch hos mommos. Senare ikväll tänkte jag vara lite hurtig och dra till gymmet (det är nu alla ba: yeeey Carro är ingen soffpotatis längre!!). Jag, Anna och Bella har bestämt oss för att testa Body Balance vid Fitness. *peppar peppar* Nu SKA jag komma igång med träningen en gång för alla!
Fina påskblommor (skäms för att jag inte kommer på vad de heter) som pryder vårt matbord.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar