2 april 2016

2.4.2016

Hejsan solstrålar! ☀️

Har spenderat lördagen vid villan. Vädret var toppen och jag fick andas in lite havsluft. Härligt! Övervägde om jag skulle fixa mig och åka in till stan för att gå på ActiveExpo-mässan med Anna och Janina men pallade inte att tvätta håret så sket i det och stack till villan istället. Hehe, sorry girls ;) Väl ute vid havet solade jag i några minuter, påbörjade min inlämningsuppgift i historia, flöt runt på ett isflak haha, spelade kortspel med min bror osv. medans de andra renoverade den gamla bastun som senare kommer bli min systers rum. När det väl är klart och redo att bli fotas ska jag självklart visa upp rummet på bloggisen. :)

Nu kommer mammsen och pappsen med pizza. Got to go! Ha en trevlig lördagkväll folket!
Två idioter ute på hal is.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar