12 april 2016

Håltimme

#pgchillasi. Or not... 

Tjaloo! Håltimme it is. Så skönt att bara slappa och inte minst ha över hissa provet. Ah. Äntligen är det över, provet jag fasat inför så länge. De fem timmarna jag lag på läsandet igår var dock väldans onödigt. Sånt blir man ju lite sur på. Till skillnad från geografi provet (som gick skäpp rätt åt skogen! I vissa lägen är det faktiskt dåligt att bära på för mycket kunskap) hann jag iallafall avsluta mina sista meningar på det rutiga konceptpappret. Bara det är jag glad över. Nu ska jag återgå till slappandet här i PG-sofforna. Alla andra ser film (bilden är tagen för en halvtimme sen...), tror jag också ska luta mig bakåt och göra det samma. Det förtjänar jag.

Hoppas ni har en bra tisdag!

2 kommentarer:

  1. Haha he sir ut som ja sku ha somna me datorn i famnen xD

    SvaraRadera
    Svar
    1. Carolinahannamaria12 april 2016 21:17

      Haha nå int xD Men int sku de ha förvånat mig om du sku ha somna ;P

      Radera