19 april 2016

Tisdag Tuesday Tiistai Dienstag Mardi

Dagens Carro!

Hello. Kände för att visa mina språkkunskaper (i rubriken) hehe. Blev väl inspirerad av finska boken som ligger uppslagen här bredvid. Känner att jag liksom aldrig tar tag i det här provläsandet. Jag bara öppnar blogg efter blogg efter blogg. Snälla någon, säg åt mig på skarpen. När vi ändå pratar skola - igår påbörjade vi ny period med nytt schema. Me like. Åtta håltimmar, lyx! Om bara några veckor anländer våra tyska vänelever hit till Finnelandet så då blir det ännu mer chill.

Bilden ovan är superfärsk. Om någon ville veta. Tyckte det var ett tag sen ni fick bilder på självaste moi. Frågade syrran snällt (ja tro det eller ej, men jag frågade jättesnällt) om hon kunde ställa upp som fotograf. Vet ni vad hon svarade? EN EURO I MINUTEN. Kommer bli ruinerad i sommar. Frivillig fotograf? Jaja, över till blusen. Fyndade den i mammsen garderob imorse. Prislappen satt kvar och jag hade aldrig sett henne använda den. Så jag smög iväg med den till rummet, klippte bort lappen och åkte till skolan hihi. En Tommy Hilfiger tröjan är alldeles för världefull för att ruttna bort i skrubben.

4 kommentarer:

  1. Du liknar Kenza Zouiten :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Carolinahannamaria20 april 2016 17:29

      Åj tycker du? Har fått höra det förut men själv ser jag ingen likhet. Men det är ju alltid positivt att likna Kenza så jag tackar och bockar för den kommentaren. :P

      Radera
  2. Vacker! Jag håller med Jennifer du liknar faktiskt Kenza lite ^^ Om du behöver en frivillig fotograf så ställer jag gärna upp :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Carolinahannamaria21 april 2016 17:22

      Tack snälla! :D Jepp, hör av mig i sommar om det behövs en fotograf!

      Radera