24 april 2016

Today's

Scarf - H&M // Tröja - Vila // Byxor - H&M // Skor - H&M // Väska - H&M // Klocka - Turkiet // Armband - Guess // Solisar - H&M

Dagens outfit! Elr nja, egentligen gårdagens men ska på ett kalas också idag så det blir troligen samma outfit. Sådär vårig, fräsch och avslappnad. Heeemska saker vad kallt det är! Körde till stan med moppen, sen vidare och cruisa runt hela halva stan för att hitta rätt fotoplats (ja alltså platsen måste passa outfiten) och därefter klä av mig ytterkläderna. Lyckan när vi fann en "location" som var i lä. Tack förresten till Anna, my personal photographer. ;)

Nu måste jag, alltså verkligen MÅSTE, ta och öppna franska boken. Sista provet ska skrivas imorgon och jag hade tänkt börja läsa redan i fredags, men planerna ändrades. Kände jag ville ha en kul kväll med mina vänner istället. Igår hamnade jag och räfsa gräsmatta och på eftermiddagen skrev jag ett mail åt min utbyteselev från Tyskland. Resten av kvällen låg jag i sängen med huvudvärk. Att öppna franskaboken var inte rikigt ett alternativ just då. Men NU är det bara att ta tag i det!

8 kommentarer:

  1. Jättefina bilder! Var fotade ni dem? Platsen är underbar :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Carolinahannamaria24 april 2016 13:00

      Tack Amanda! :D Jo motljuset var super. Vi fotade faktiskt vid museet i stan, där på baksidan finns denna fina trappa :)

      Radera
  2. Åh, denna outfit är så fin!!! :) Älskar bilderna!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Carolinahannamaria24 april 2016 13:01

      Taack snälla, blir så glad! :D

      Radera
  3. Men åh vilka vackra bilder!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Carolinahannamaria27 april 2016 10:22

      Men tack fina du! ♡

      Radera
  4. Alltså WOW vilka fina bilder!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Carolinahannamaria28 april 2016 20:58

      Men TACK ska du ha Sandra! :D

      Radera