6 maj 2016

6.5.2016

Guten Morgen! Alltså jag är sååå nervöööös. Idag anländer tyskarna. Halv åtta ska familjerna stå redo på flygfältet och möta dem. Gaah, hemskt ju haha. Nä men såklart det kommer gå bra, jag är bara rädd för att få en blackout och glömmer bort hur man ska kommunicera. Typ. För det kan väl hända? Vi (jag och min utbyteselev) har kommit överrens om att prata tyska så mycket som möjligt men visst, engelskan kommer finnas där när det krisar sig. Usch vad jag låter dramatisk haha. Undrar om det bara är jag som har varit nervös i flera veckor?

Men hörni, ser ni vädret inför veckan?! Mycket soooool, fantastiskt! Så himla tur att det inte utlovats någon takatalvi (eller det skulle i och för sig inte förvåna mig om vi vaknar upp till ett vitt vinterlandskap imorgon). Programmet för de kommande sju dagarna innehåller mest uteaktiviteter så bättre än såhär blir det inte. Imorgon - Power Park, söndag - villan med hela gänget, tisdag - paddling, torsdag - Mässkär.

Nepp nu måste jag städa rummet! Tschüs!

2 kommentarer:

  1. Vädret är verkligen på topp just nu! Bara att njuta!! <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Carolinahannamaria6 maj 2016 11:29

      Jamen visst, sååå härligt! Har sett många med klänning och shorts redan men själv har jag inte invigt shorts-säsongen än. Vill ju inte bli sjuk ;)

      Radera