5 juni 2016

Avslutningsoutfit 2016

Dress - ASOS  //  Shoes - Nelly.com  //  Purse - Glitter  //  Jewellery - Glitter

Detta bar jag på årets avslutning. Det blev alltså den lila spetsklänningen. Så fin! Jag trivdes himla bra i den, och som tur kommer jag att få bära den en gång till i sommar, Saras konfirmation väntar. Att klänningen passade från första stund är jag ännu förvånad över. Kommer definitivt beställa fler gånger från Asos Petite kollektion (kläder för kortare människor).

Jag ska försöka hinna med ett till inlägg idag. Vill visa lite bilder på kusin Sebastian, den nybakade studenten :)

12 kommentarer:

  1. Så otroligt fint och passar dig så bra! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Carolinahannamaria5 juni 2016 22:50

      Tack fina du! Kände mig verkligen bekväm, och framförallt fin, i klänningen. :D

      Radera
  2. Svar
    1. Carolinahannamaria5 juni 2016 22:50

      Tack ska du ha, Daniela! :D

      Radera
  3. Svar
    1. Carolinahannamaria6 juni 2016 17:51

      Tack! Gillar den jättemycket! :)

      Radera
  4. Älskar denna outfit! Du är så vacker!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Carolinahannamaria6 juni 2016 17:51

      Taack snälla Felicia! :D

      Radera
  5. Du är så fin Carro! Jättefin klänning :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Carolinahannamaria11 juni 2016 11:39

      Tack ska du ha fina du! :D

      Radera
  6. Åå alltså riktigt fin outfit och fint smink fastän jag inte riktigt gillar näs-contouringen, och superfint hår också! Du har verkligen lyckats med en toppen look! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Carolinahannamaria11 juni 2016 11:41

      Tack så mycket! Blir så glad! :D

      Radera