13 juni 2016

Insta photos

Senaste skörden från min instagram @carolinahannamaria

1 - Happy happy haha. En överbliven bild från min och Annas outfitfotografering för någon månad sen. Insta är perfekt när man har alldeles för många bilder ;)
2 - Bild från idag. Himla härligt att solen kikade fram och att det bjöds på varmare vindar. Det gillar vi ju. Ett steg närmare acceptabel sommar.
3 - Inte en färskis, men äh. Här är vi vid Power Park med tyskarna. Om mindre än en månad får jag äntligen träffa dem igen. Längtar!



4 - Outfit pic. Som ni ser klär jag mig mer och mer i diskreta färger såsom grått, beige, ljusrosa, vitt och pikulite svart. Känner jag börjar hitta min stil.
5 - En härlig och varm sommarkväll hos Saras några dagar innan skolavslutning. Fia har btw en katt i famnen, ifall det fanns någon som tvekade och tog miste.
6 - Lite bling. Till skillnad från min mor och syster älskar jag smycken, bär alltid något smycke. Känner mig så naken annars. Dessa godingar hittar ni på Glitter.



7 - Alla dessa solnedgångar... ren magi <3
8 - Fammos nya favoritbild, hon vill t.o.m rama upp den på väggen. Och jo jag bar skor, med 11cm:s klack dessutom, men ändå var Sebastian huvudet längre...
9 - Glassss! Min favvo, Classics vitchoklad med salmiakk. Mums mums. Sen råkade den ju också passa med mina nylackade naglar. Hehe.

4 kommentarer:

  1. Jättefina bilder! Tror du att du kan ordna en bloggloppis där du säljer kläder du inte använder längre? dina outfits är alltis så fina! <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Carolinahannamaria14 juni 2016 09:08

      Tack så mycket! :D

      Vet du jag har faktiskt funderat på att köra på en bloppis men så bestämde jag mig istället för att ha ett loppisbord, eftersom man får mera sålt då, så om du bor i närheten av Jakobstad så kan du ta en titt vid Amida Hallen, bord 130 (från och med 15.00 idag). Jag säljer SÅ mycket kläder och en hel del oanvänt. Bordet har jag en vecka framöver. Roligt att du gillar mina outfits! :D

      Radera
  2. Skall du till Tyskland ? :) redan i sommar ?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Carolinahannamaria14 juni 2016 22:47

      Japp det ska jag! :D Vi åker dock inte med skolan utan "privat". Det blir jag och tre andra från utbytesgruppen. :)

      Radera