30 juni 2016

Quick update

Men förstås. Här kom dunderförkylningen jag väntat på i flera månader. 

I cirka två års tid har jag varit förkyld, oskojat, varannan vecka. Sen vände den onda cirkeln, finally. Tror det var efter Dubai resan. Svettades säkert ut alla bakterier haha. Det har varit såå himla skönt att inte vara sängliggandes med ett huvud som dunkar och en kropp som värker, speciellt under provveckorna. Men jag antar att man inte kan vara frisk för evigt. Jag kände redan på midsommar att halsen inte var hundra. Sen gick det bara utför. Uschdå, hade glömt bort hur jobbigt det var att ha världens segaste snuva och rosslande hosta.

Stannande hemma från jobbet idag. Sov 10 timmar inatt, vilket troligtvis är en faktor till att jag mår mycket bättre nu. Är på bättringsvägen, tack och lov. Måste verkligen bli frisk till nästa helg, för att sätta sig på ett plan under såna omständigheter är inget jag rekommenderar. Trust me, I know. Jag var på en 7km promenix tidigare idag utan bli svimfärdig och det är goda tecken, right?

Jaja, dags för fotboll! Varken Polen eller Portugal är mina favoriter så jag kollar mest för att fördriva tiden. Hoppas på Island och Tyskland i finalen (var ju illa tvungen att skriva Tyskland, hade väl annars fått sura miner av mina tyska vänner haha) men Island är väl lite för mycket att hoppas på. Men äh, dom äger oavsett.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar