19 juni 2016

Saras konfirmation

My friend Sara got confirmed today!

Sara på tur att firas! Helt sjukt att det redan gått två år sedan jag blev konfirmerad. Ett av alla de hundra minnen jag har med mig därifrån är när jag speglade mig i ett fönster (ja det var ju väldigt viktigt att se om håret såg bra ut), som senare visade sig vara pojkarnas dusch/bastufönster. Som jag skämdes. Den veckan knäpptes det över 1000 bilder. *tar fram externa-hårddisken för att kolla rippi bilderna* Gick just igenom alla bilder från vårt läger, vilka fina minnen alltså! 

Sara hade bjudit in släkt och vänner på konfirmationsmat/kaffe i eftermiddags. Åh så gott allting var! Och kakan... mums. Det var en typ av cheesecake toppad med jordgubbar, hallon, blåbär och vitchoklad. Drömmen. Självaste huvudpersonen var fin som alltid (ni som undrar, Sara är tjejen i mitten). Grattis till konfirmationen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar