24 juli 2016

Boating

Skepp och hoj! Båten är nu kanske inte världens största men det är något iallafall ;)  Vi har bilväg till villan så någon stor och bra båt behöver vi inte. Men visst kan jag medge att roligt skulle det ju vara med en större, lite mera fancy, båt. Ta en trip över till grannlandet en vindstilla sommardag vore inte helt fel. Jag, pappsen och mina syskon hoppade i "gummibåten" två-tiden och kom alldeles nyss tillbaka. Vi tog en tur runt holmarna här i närheten. Konstigt nog har jag inte sett öarna - förrens nu.

Kanske det är bara jag, men havsluften gör mig alltid så slö. I skrivande stund ligger jag i sängen och tar korta sovpauser mellan varje mening jag skriver haha. Kom hem alldeles för sent igår, så när jag vaknade klockan tio av min högljudda familj ville jag bara kasta en kudde i ansiktet på dem. Jaja inatt sover jag som en stock, helt klart.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar