19 juli 2016

Senaste på instagram

Ni hittar mig på @carolinahannamaria

1 - Ja men det är väl klart att man tar en tur på Autobahn när man är i Deutschland! Med en ursöt Mini Cooper. Utan tak.
2 - Lag upp denna bild med texten "kände mig väldigt säker stil" (ni vet boken och podden Säker stil) och fick en kommentar av självaste Ebba och Emilia. Så kul!
3 - Utsikten från ett slott i Weinheim. Vi hade varit cirka tre timmar i Tyskland och de ville ha oss att bestiga ett berg haha. Menade typ dö.



4 - Ready to leave cold Finland. Btw är det någon annan än jag som tycker det är lite awkward att ställa sig mitt i gången på ett flygfält och posa?
5 - Ville vara lite artsy och fotade en skalbagge. Och nej, jag har inga problem med småkryp. Fattar inte ni som har det, dom är inte farliga :P
6 - Upptäcktsfärd på de fina gatorna i Heidelberg. Sådär såg det annars ut hela tiden när vi promenerade. Jag och mina korta ben några meter bakom alla andra.



7 - Alla fina hus, ahh. Trähusen här i Finland är så himla tråkiga. Jag vill bo i ett stenhus med en nice balkong med massa rosa blommor på.
8 - Bästa ni. Vi ses inte jätteofta men jag vet ju att ni alltid finns där 
9 - Några timmar före det långvariga regnvädret drog in över Österbotten. Tydligen var jag ändå väldans glad. Var väl taggad över den kommande resan.



10 - Jag och Beckis i lördags när det var dags för det obligatoriska firandet av faffa.
11 - Ännu en bild från Heidelberg. Gah så fint ställe! När vi åker dit i höst måste jag se till att fota lite outfitpics där. Undrar bara vem som får "äran" att fota mig ;)
12 - När vi strosade runt på gatorna i Tyskland åjade jag mig hela tiden över hur bra det vore att bo där. Jag menar, fatta vad fina outfitbilder man skulle få! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar