21 augusti 2016

Ett dygn på villan

En super helg lämnar jag bakom mig. På lördag eftermiddag åkte jag och mina vänner (↑) ut till havet. Vädret hade vi inte checkat något desto mer men vädergudarna bjöd på kanonväder. Som vi njöt. Visst började det regna stunden vi skulle slå oss ner på terrassen och äta, men det löstes på en sekund. Vi har även varit på äventyr med fyrhjulingen (pappa kommer bli så arg när han läser detta, men vi var faktiskt alla fem på fyrhjulingen ett tag, hehe), spelat kortspel, kollat fotbolls finalen i OS (eller nja, vi var ju i och för sig bara två stycken som höll ut ända till straffarna, en av oss somnade på soffan och två andra gick och la sig efter att ha somnat på golvet och i stolen haha), pratat strunt och skrattat väldans mycket. Tack hörrrrni för en rolig heeeelg! ;D

Nu är det sovdags! Jag har fulldag imorgon, vilket betyder 8-15. Fast konstigt nog har jag inget emot det, jag gillar alla ämnen jag har i denna period. Ja förutom matten dårå... Jag kan ju på samma gång erkänna att matteläxan lämnade ogjord ikväll. Orkade bara inte. Och visst är det okej att EN gång skippa läxan. Eller?! God natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar