14 augusti 2016

grey - pink - white - black

Leather jacket - H&M // Top - Cubus // Skirt - H&M // Bag - Lindex // Shoes - Nelly.com // Sunglasses - H&M

En annan outfit jag och Anna fotade i fredags. Jag älskar kombinationen ljusrosa-grått-vitt-svart, så snyggt! Min höstgarderob brukar vara i en helt annan färgskala än vad den är i år. Mörkrött, mörkgrönt och brunt var färgerna som dominerade förr om åren men nu blir jag äcklad bara jag ser något i grönt haha. Nä men jag är väldigt less på det om jag omformulerar mig på ett mer vänligt sätt. Jag är inget fan av svart så ska iallafall försöka att inte ta in så mycket svart utan fokusera på mörkare toner av grått och mörkblått istället.

Nu ska jag styra kosan mot fammos och faffas, senare rullar jag vidare mot stan för att städa pappsen kontor och när jag är klar ska jag åka till Makuuni för att köpa mig en stor fet godispåse. Måste tröstäta för att inte deppa ihop när jag tänker på att ett nytt skolår drar igång imorgon. :((((

7 kommentarer:

  1. Svar
    1. Carolinahannamaria14 augusti 2016 22:08

      Men tack finaste! ;) Har du förresten ny blogg? Superfin iallafall! :D

      Radera
    2. Jepps, det har jag! Kände att det var dags för lite förändring, och hittills är jag nog riktigt nöjd. Tusen tack! :D

      Radera
  2. Vacker! Jättefin outfit och snygga bilder :D

    SvaraRadera
  3. Supersnygg outfit och vilken fin hårfärg du har! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Carolinahannamaria19 augusti 2016 10:21

      Men åh tack! :D Håret är jag dock väldigt trött på. Har haft samma hårfärg sen jag föddes och jag är väldigt sugen på en förändring. Men samtidigt vet jag att jag kommer ångra mig om jag gör något åt det.

      Radera
  4. Supesnyggt Carro! :) Likelike heeela outfiten och dej . Kram

    SvaraRadera