13 augusti 2016

Outfit


Jacket - H&M // Necklace - H&M // Top - H&M // Rings - H&M // Bag - Germany // Shorts - H&M // Shoes - Nelly.com

Förlåt guys, uppdateringen har varit sämst - I know. Jag ljuger om jag säger att tiden inte räckt till, för det har den, jag har bara prioriterat annat före bloggen. Som att spendera tid med mina vänner, undervisat fammo och faffa hur deras nya moderna telefon fungerar (haha), pendlat mellan villan och hemmet, skaffat skolgrejer, röjt undan en massa skit i min garderob och helt enkelt bara njutit av det sista sommaren har att erbjuda. Skolstart på måndag, har lite blandade känslor inför det. Tack och lov har jag - ännu - inga studenskrivningar att oroa mig över.

Nu som bäst sitter jag i bilen påväg från villan. Tidigare idag var jag hos Anna med hon (eller säger man henne? Jag brukar ha det påklart vad gäller grammatik men nu är jag osäker) och Fancy. Vi sov över inatt, precis som på gamla goda tiden :D  Conjuring 2 sågs precis innan vi skulle gå och sova och jag kan meddela det var inte det bästa valet. Usch och fy! Har ni sett den? Kommer ha mardrömmar flera veckor framöver... Regnet smattrade på fönstren när vi vaknade imorse så vi passade på att klicka igång en till film - The 5th wave. Rekommenderar starkt!

4 kommentarer:

  1. Men ååh, så fin outfit! Älskar det gråa och rosa tillsammans. :)

    kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så mycket, vad glad jag blir! :D Precis som du älskar jag också den kombinationen, det blir ett mycket fräscht intryck :)

      Radera
  2. Svar
    1. Tack Ellen! Gillar outfiten superduper mycket jag också :)

      Radera