1 september 2016

Fav song atm


Ellie Goulding - Still falling for you

Det är sällan jag bloggar om musik. Orsaken? För det första har jag ingen koll på det senaste, vad som är hett at the moment. För det andra - VEM bryr sig om vad jag gillar för typ av låtar och vad jag lyssnar på just nu? Alltså vem? Men idag hörni, idag gör jag ett litet undantag. Bc I truly love this song! Soundet är bäst och låten är lagom lugn men med en liten edgy twist. Lyssna!! (som ni säkerligen redan gjort eftersom jag är så efter när det gäller musik haha)

Btw, någon av er som har lite musiktips åt tjejen här bakom datorskärmen? Alltid när mina vänner befaller mig att lägga på musik klickar jag igång min urgamla Spotifylista. Skämskudden åker fram varje gång. Just nu spelas Isac Elliot så att... Inte för att han är dålig men hans låtar har legat på min lista ett väldigt bra tag nu. Kanske sisådär två/tre år (?).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar