8 september 2016

Insta lately

I brist på annat bloggmaterial bjuder jag på mina senaste instagrambilder. Hoppas ni inte tycker det är alltför tråkigt!

1 - Laban/Nasse/Nasseman/Burre/Baalur/Panini (fråga inte)/Frasse/Frassi-boo-boo, kärt barn har många namn. Latgrisen vår <3
2 - Selfieeee. Insåg att jag numera tar väldigt sällan selfies. Tycker det har blivit lite skämmigt. Känns som att man ba "Ahh, I look fabulous!". Typ så.
3 - AMEN. No words needed.



4 - Döner! Godaste kebaben ever. Ni som avgudar Korv Görans kebab vet inte vad ni snackar om. Detta är hundra gånger bättre - lovar! Och vet ni, om mindre än en månad åker jag tillbaka till Deutschland. Iiiih! Ska bli så jädrans kul och jag längtar ihjäl mig. Vi ska äta Döner tills vi spricker haha.
5 - Om ni tar en titt på almanackan ser ni att det är den åttonde september idag. Och vad kan det betyda? Jo det är min systers födelsedag idag - grattis fjortis! ;D Vad tycker ni om våra urgulliga outfits? Är förvånad över hur fint klädda vi var som små, typ fashionistas redan då. (men HA så fint det rimmande! xD)
6 - Bläddrar man igenom min telefon i slutet av sommaren hittar man en drös med solnedgångsbilder. Det gör sig så fint på bild.



7 - Glass i, bokstavligen, stora lass. Har ni märkt att glassbollarna bara växer och växer när vi närmar oss hösten? Här stannade vi på Nykarleby torg för att köpa oss en sista lösglass för i år och den var otroligt stor så sen när jag inte orkade mer slängde jag resten ut genom bilfönstret. Så kan man också göra.
8 - Burj Khalifa, Dubai. En dag SKA jag tillbaka. Helst feberfri. Så otroligt fascinerande stad. Rekommenderar verkligen alla att åka dit.
9 - Det är inte bara min syster som fyller år idag, även denna pingla ska firas. Grattis Fancy! Hoppas du har en underbar dag! 



10 - Ni måste ju ändå medge att utfyllnadsbilderna är de tråkigaste bilderna, fast vad gör man inte för ett snyggt feed liksom? (Fanny du har hjärntvättat mig)
11 - Men hoppsan hejsan ser man på, en till selfie! Vem var det som tyckte selfies var skämmiga?
12 - Jag önskar jag kunde stå på stranden och svettas i en tunn strandtunika ännu i september, men det är bara att bita i det sura äpplet och inse att vi bor i Finland. Jag omfamnar höstmodet med glädje, men vantarna och halsdukarna får gärna vara undangömda ett bra tag till.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar