12 oktober 2016

Hemma på finsk mark

Me and my exchange student Niclas

Hemma i Finnelandet igen, har lite blandade känslor över det. Skönt att kunna se ut som ett troll på morgonen men samtidigt saknar jag alla mina vänner i Tyskland. Speciellt min värdfamilj. Så snäll och härlig familj har jag aldrig träffat. Jag kände mig oerhört välkommen och väldigt... hemma. Jag kunde inte ha fått en bättre utbyteselev och -familj. Sorligt att säga hejdå åt alla, man vet ju inte hundra procent säkert om vi kommer ses igen. :'(((((

Ni får tills vidare endast en bild från favoritlandet. Jag har så sjuuukt mycket att ta tag i efter resan. Fem inlämningsuppgifter tror jag det var... gaaah får spunk! Antar jag kommer vara innesittande hela höstlovet som det ser ut nu, tråkigt nog. Jag loggar in här nästa gång jag har någon lucka i schemat.

Auf Wiedersehen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar