18 oktober 2016

Två dagar prao

Märkligt hur två dagar bara kan svischa förbi. Knappt så man hinner blinka innan det är dags att gå och lägga sig igen. Jag har haft två riktigt roliga praodagar hos bildbolaget Du&Vi (klicka!). Karolina (ni förstår väl att vårt team work är super? hehe) är alltid så öppen, härlig och bjuder verkligen på sig själv. Jag hoppas innerligt att jag får komma en tredje gång på praktik. Idag hade vi full rulle med tre fotograferingar. Bland annat bloggaren Carola (klicka!) besökte studion med sina söta töser för att fota en ny header till sin blogg. Resultatet blev ursnyggt! Sen har vi också hunnit med ett par 1-års fotograferingar varvat med inpaketering av dagis- och skolfoton. Pjuh stressigt, men otroligt givande.

Och nu mina vänner är det höstlov på riktigt. Halleluja! Har inga storslagna planer, ska eventuellt läsa en engelsk bok (hör till engelska kurs 5) och göra allt skolarbete jag missat, men that's it. Önskar er alla ett skönt lov och njut av ledigheten!

2 kommentarer:

  1. Åh vad roligt med prao! Jag är så avis på dig nu som fick vara på prao vid Du&Vi ;D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Carolinahannamaria19 oktober 2016 16:14

      Jaa det förstår jag, Du&Vi är superbra praoplats ;) om du får chansen någon gång tycker jag verkligen du ska utföra din prao/praktik där. Skulle passa dig som handen i handsken :D

      Radera