18 november 2016

Books

I'm craving books atm. Eller kan man craving books? Äh whatever. Mycket engelska nu också. Hur som haver, hur som haver... Jag älskar att läsa bra böcker! Eller, haha, det gör väl alla? Läsa bra böcker alltså. Under denna modde-kurs ska vi läsa finlandssvenska författares verk. Jag läser Missdåd, en bok jag varmt kan rekommendera - speciellt åt österbottningar. Jag är av den typen som gillar flickiga romantiska böcker, men konstigt nog tilltalade boken mig även fast det handlar om mord i min grannkommun.

Böckerna ovan måste jag få läsa. Sitta under en filt med en bok i den ena handen och en jultårta i den andra, medans snöflingor dalar ner från himlen (yeah right, som om det kommer hända) - detta ser jag som mitt mål nu när skolstressen håller på att äta upp mig. Jag antar att det är väl bara att ta skeden i vacker hand och hålla ut några veckor till. Sen ska jag läsa. Och läsa. Och läsa. Boken i mitten är högst uppe på önskelistan. Älskade ju både ettan och tvåan.

Finns det någon bok ni starkt rekommenderar? Vill bunkra upp inför jullovet!

2 kommentarer:

  1. Såklart att man kan ha en book craving!! Du skulle se min lista, den är oändlig!! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Carolinahannamaria18 november 2016 20:55

      Haha vilken tur xD Några böcker du tror jag skulle gilla? :D

      Radera