6 november 2016

Loppisbord


Under en promenad förra veckan hann jag filosofera en hel del. Mitt huvud bearbetade bland annat kläder (kanske inte så konstigt när jag hade Säker stil i öronen) och framförallt min garderob. Mina slutsatser blev att jag äger väldigt få plagg som känns jag. Jag har liksom vuxit ifrån alla starka färger och oroliga mönster. Neutralt ska det vara. Beiget, rosa, grått, brunt och vintrött - favoriterna utan tvekan. Men inte fööör neutralt, jag vill sticka ut. Beskriva min stil är inte det lättaste. Googlade därför fram ett test där man ska besvara 20 frågor angående personlighet och stil (klicka här för att komma till testet). Jag ansågs vara sofistikerad och naturlig (jordnära färger <3), med touch av romantisk och klassisk stil. Stämmer hundra procent in på mig!

Iallafall. Jag vill helt enkelt förändra garderoben. Inte stilen, garderoben. Jag vill göra klädvalet på morgonen lättre genom att rensa bort plaggen jag inte trivs i. Därför kom jag på den briljanta idén att ha loppisbord och sälja bort allt onödigt. Till salu finns bland annat en paljettklänning och en pälsjacka. Ta en sväng och kolla vettja!


Amida Hallen, Jakobstad
Bord 25

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar