6 november 2016

Söndag

Lunching at Mr.Bank. Tried "Mr. Bank's special" this time.

Idag har jag varit effektiv! Klev upp vid nio (finns det någon annan än jag som inte sover längre än till klockan nio oavsett om man går och lägger sig mitt i natten?), duschade, åt ett gott morgonmål bestående av honungsmelon och Nutella (<3), därefter satte jag igång att plocka fram och vika alla kläder som skulle föras till loppis. Körde sedan till stan med resten av familjen i baksätet. Har jag förresten nämnt att jag övningskör? Såå attäää... se upp i trafiken! Nä, jag är en naturbegåvning. For real. Min far skulle dock påstå något helt annat. Efter loppisbesöket drog vi till Mr.Bank för att käka söndagslunch. Älskar deras pizzor. Kör alltid på Ceasar pizza eller lax pizza men provade deras specialare denna gång. Helt ok, lite stark bara. Jag måste ju vara den mest känsliga personen i hela... Finland - hela världen. Tanken var att jag också skulle läsa på franska prov idag, hatar att stressläsa, men sekunden jag slår upp boken plingar det till i telefonen. Då har Bella skickat denna bild (klicka!). Ni kan lista ut resten av storyn.

Ganska ineffektiv dag ändå...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar