22 december 2016

Gårdagens look

Fakepäls - H&M // Blus - Zara // Byxor - Zara // Skor - H&M // Väska - Dubai (minns inte butiken) // Kappa - H&M // Ringar - H&M

Jamen ni ser ju kamerakvallen... ny kamera måste införskaffas asap!!! Tips tas mycket gärna emot. Eller så är det något med redigeringen och upplösningen? I don't know... Hur som. Min look på stan igår ser ni ovan. Mitt mål var att inhandla åtminstone EN julklapp, men tror ni jag kom hem med något? Svar nej! Det här med att kolla på saker åt mig själv är jag däremot MYCKET bättre på, hehe. Mötte upp även Anna och Fanny på stan. Anna knäppte av outfiten ovan (heeemska saker vilket blåsväder vi hade igår! Hittade en rosa/orange vägg under tak och dessutom i lä som, lyckligtvis, passade min outfit) innan vi drog, stenfrusna, till Friends&Brgrs på en burgare för att fira ledigheten. Härlig start - middag med mina två bästa vänner. Ni är GULD! ♥  Blir alltid på så himla gott humör med dom två. Senare hängde jag med till Annas för att fixa hennes hår och smink inför deras julfest. Vill ni se resultatet? Klicka här

Idag däremot ska jag ta tag i julstädningen och senare ta en promenad bland de svajande träden där ute. Slå in julkappar borde jag också göra... Full rulle med andra ord! Hörs snart igen. Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar