5 februari 2017

Yesterday's celebrations

Yesterday's dinner at Pedrinas in Kokkola. The last picture show how it looks like before we get the perfect pic - it's chaos!

Hoppade in bilen (fortfarande helt unbelievable att jag får köra bil, känner mig så vuxen!) halv fem, plockade upp mina vänner på vägen och styrde sedan kosan mot staden i norr, aka Kokkola. Jeckisen fyller år idag (grattis fina! ) men vi firade henne redan igårkväll. Proppmätt efter en stooor portion faijtas sattes vi oss igen i bilen och åkte hem till Annas för att ha Mello-mys. Det är två av fem i detta gäng som verkligen hatar Mello, men de var snälla och bjöd till och kollade med oss andra. Inga höjdare till bidrag men bäst var väl Nano. Charlotte Perrelli känns lite old, hon har ju ändå varit med ett antal gånger och vunnit två gånger så det borde väl räcka snart? Ace Wilder har alltid varit en favorit men blev otroligt besviken i år. Vad var grejen med myskläderna? Nä, inte passande på en schlagerscen.

Idag är det söndag vilket vanligtvis betyder läxdag, meeen jag har redan hunnit göra dem - jippie! Bästa känslan. Ingen läxångest. Måste bara nöta in tyska dikten jag ska läsa imorgon inför hela skolan. Varför tackar jag ja till allt?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar