12 april 2017

Fluminlägg

My look today when we had birthday dinner for my mum at Strand Camping.

Hejsan hejsan!

Status: trött. Ni får alltså inte klaga fastän ni suckar er igenom texten för att ni gång på gång snubblar över felstavningar och märkliga meningsuppbyggnader. Ok? Kan det månne vara skolstressen som kryper ur kroppen? Ett resultat av att vi idag fick lov och att jag nu som bäst håller på att varva ner efter några hektiska läsa-på-prov-dagar. Tror dessutom att en förkylning är på intågande. Trevligt med tanke på att vi åker till la France om exakt en vecka...

Idag firade vi mamsen som fyller... ja vad var det nu igen? 44? Nä så gammal kan hon ju inte vara... 43 då? Eller 42? Haha pinsamt att jag har noll koll. Vi, plus mommo och moffa, var iallafall ut på middag. Denna gång bestämde vi oss för Strand Camping i Larsmo skärgård. Brukar alltid köra på deras Skäriburgare men idag var jag mer sugen på lax så det fick bli en laxrulle. God men ENORM. Sååå stor! Dela den med någon är mitt tips ifall prövar. :)

Innan jag avrundar inlägget ska vi ha lite klädsnack. Klänningen jag bär fyndade jag på loppis för några veckor sedan. Fem euro gick den på. Ett kap kan man väl kalla det? Klänningen präglas av ett grått/blått fint mönster, vilket gör den lite Odd Molly-inspirerad.Visst kan man fynda mycket fina och unika plagg på loppis! Förut var jag av den typen som avskydde loppis och förundrades av de människor som var modiga nog och köpte smutsiga kläder som andra burit. Idag har jag dock en annan åsikt om den saken. Tack och lov.

2 kommentarer:

  1. Svar
    1. Carolinahannamaria13 april 2017 15:38

      Men tack fina! :D Faktiskt min mommo som fotograferat denna gång :)

      Radera