1 april 2017

Outfit - Gult är inte fult

Kappa - H&M // Halsduk - H&M // Topp - H&M // Byxor - Zara // Väska - H&M // Ringar - H&M // Skor - Nelly.com // Örhängen - H&M // Solisar - H&M


Men hej mina vänner!  

It's been a while, jag vet. Övervägde ett tag att sluta blogga. Sorligt men sant. Efter några veckor av reflekterande har jag dock bestämt mig - jag ska fortsätta. Min blogg är min lilla pärla. Jag vill dock att det fortfarande ska kännas kul att logga in här och skriva några rader. Det senaste året (åren?) har gnistan försvunnit och Instagram har snott all kärlek. Nu ska det bli ändring på den saken! Jag älskar att skriva och ta bilder - that's my passion - men jag vill inte att bloggen ska vara ett stressmoment i min vardag. Speciellt när livet (läs: gymnasiet) kommer emellan. Därför kommer jag kika in här lite nu som då. Ok? Hoppas ni inte redan hunnit glömma bort mig haha. Kram till er som fortfarande kikar in här!

I tordags fotade snälla Anna mig. Resultatet ser ni ovan och nedan. Det var banne mig fruktansvärt att stå ute i blåsvädret med vårkläder, men jag är så trött på att allt som stavas vinterkläder. Min favoritårstid vad gäller kläder är utan tvekan våren. Ljusa färger (ogillar svart), lager på lager (temperaturen är ju lika förfärlig som på vinterhalvåret), loafers (favvoskon! En finare vardagssko helt enkelt), solisar (visst kan man bära dem under mörka vintern, men nu känns lagligt att bära dem), tunna plagg, kjolar, klänningar - listan kan göras lång!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar