9 juni 2017

Nionde juni


En av bilderna vi fotade igår. Spontana photoshoots är de bästa! (Säger den minst spontana tjejen i hela Finland)

God morgon! Jag ligger för tillfället i sängen och blev alldeles nyss väckt av väckarklockan på utsidan - det vill säga de kvittrande fåglarna. Åjj så de låter! Fint kan någon tycka, men när man blir väckt halv sju på morgonen är det, tja, lite tröttsamt. :)

Denna morgon är det inte mig emot, jag ska strax bege mig till fammos och faffas för frukost och senare lunch. Kusin Rebecka är uppe i Österbotten på en mycket kort visit. Idag åker hon hem så vi ska verkligen ta ut det sista av hennes besök. Igår gjorde vi inte mycket - åkte till stan, fotade lite smått och åt, åt, åt. Hon återvänder dock hem idag av de orsakerna att hon har jobb som väntar och jag ska finbesök från det älskade Deutschland. Min värdfamilj ska bo hos oss i några dagar. Ska bli så kul, can't wait!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar