3 juli 2017

Duvblå väska

Jacka - Zara // Blus - BikBok // Byxor - Bershka // Skor - Zara // Väska - Zara // Smycken - Evfa Attling, Blossom & Thomas Sabo


Godkväll! 

Här sitter jag, i soffan. I min ensamhet. Njuter av lugnet. Låter som en tant i 80 års åldern. Det gör väl inget, va? Skönt att varva ner efter min 300 meters promenad (haha sååå ambitiös när det kommer till träning) och all biologi-läsning. Att stirra fyra timmar i en läxbok blir man allt snurrig av. I skrivande stund sitter jag framför TV:n och beskådar Benjamin Ingrosso och mumsiga Måns som uppträder på Lotta på Liseberg. Det slog mig att jag har ju haft en mini-konversation med Måns - lite knäppt. Knäppt på ett bra sätt.

Outfiten. Jag älskar jackan, väskan, skorna... ja allt! Materiell lycka, alltså. Byxorna kan verkligen rekommenderas åt er kortväxta själar (mig inkluderad) där ute. Perfekt längd ju!! Kan ju tilläggas att jag själv är runt 1,52m "lång". Bästa kostym-/mysbrallan! Jättebra när ett plagg kan kombineras med en skön härlig stickad tröja, för en mer slapp look, men som även kan bäras med en fin sidenblus. Byxan har jag i färgerna svart, vitt och grått med kritsträcksränder. De vita är dock väääldigt genomskinliga...

2 kommentarer:

  1. Vacker! Fin outfit ❤️

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla, Amanda! Som sagt, jag gillar outfiten såå såå mycket. Bekvämt och snyggt = bästa kombon. Roligt du gillar! :D

      Radera